pondělí 29. září 2014

Úlovky z knihovny VI.

Ahojte, 
začátek týdne se u mě nese ve znamení dalších knižních úlovků. Tentokrát jsou jen dva, protože ty hromady, co už mám natahané doma, prostě nestíhám číst! Tento víkend jsem navíc nepřečetla málem ani stránku, protože jsem byla na brigádě a v neděli mi bylo špatně a na čtení jsem vůbec neměla náladu. Ale teď už k věci: měla jsem zarezervované dvě skvělé knížky, a to Silo od Hugha Howeyho a Šest let od Harlana Cobena. Na obě se hrozně těším, do Sila už jsem se dokonce pustila, zatím jsem na začátku, ale jaksi se nemůžu začíst, tak doufám, že se to časem zlepší. A Šest let pravděpodobně přijde na řadu hned poté.





2 komentáře:

  1. Šesť rokov som čítala počas leta a dosť má ta kniha pohltila :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)