pondělí 1. září 2014

Zářijový update

Moji milí čtenáři,
máme 1. září a pro mě to naštěstí neznamená první školní den (ten mě čeká až za dva týdny), ale nový začátek. Přestože jsem blog založila už dávno v květnu, zatím jsem se mu nevěnovala tolik, kolik jsem původně měla v plánu. Ale právě to bych s příchodem podzimu chtěla změnit. Budu se snažit konečně přispívat častěji. Měla jsem v úmyslu napsat článek obden, ale protože zas tak rychle nečtu, abych stíhala psát pořád nové recenze, rozhodla jsem se pro články alespoň třikrát týdně. 

Kromě zvýšené frekvence článků jsem sama sobě slíbila, že budu pracovat na svých recenzích, ale byly lepší a lepší, tak doufám, že se mi to podaří. Musím si na to ještě načíst nějakou literaturu :) A kromě recenzí chci třeba jednou měsíčně zveřejnit nějaký TAG, protože mě baví je nejen číst nebo sledovat vaše tagová videa, ale baví mě je i psát. Člověk se musí trošku zamyslet a většinou je výsledek hodně zajímavý :) 

A mimo to u mně najdete ještě takový mišmaš jako dosud - co jsem si půjčila v knihovně, co jsem přečetla, sem tam možná i něco o filmech a seriálech... ještě uvidím, jak to přesně povedu. Hlavní kroky pro budoucnost blogu jsou ale tyto:

- psát články pravidelně
- psát více a lépe recenze
- účastnit se všelijakých čtecích projektů na vašich blozích
- konečně se odvážit a jít na nějaký sraz (!!!) :)

Každopádně vám všem, co ke mně pravidelně nebo občas zavítáte, moc a moc děkuju za pozornost, kterou mému blogu věnujete. Mám vždycky hroznou radost z každého nového komentáře, zobrazení stránky nebo liku na facebooku. Jste skvělí!

Zatím se mějte krásně a čtěte :) 

2 komentáře:

  1. Přijeď na sraz do Prahy, koná se 18.října. Já jsem ještě na žádném srazu nebyla, ale sem se chystám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že mám Prahu tak z ruky, ráda bych tam byla taky, ale třeba mi to vyjde :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)