středa 1. října 2014

Přečteno za ZÁŘÍ

Ahojte,
měsíc utekl jako voda a mám tady další shrnutí Přečteno za... Září bylo bohatší na přečtené knížky než srpen, zvládla jsem jich osm. Dole si můžete prohlídnout, které to byly.

1. Stephanie Perkins - Polibek pro Annu
Tato knížka se mi hodně líbila, více si můžete přečíst v recenzi tady.



2. Robert Galbraith - Volání Kukačky
Volání Kukačky bylo dobré čtení, ale zase žádná extraliga. Cormoran Strike je celkem sympatická postava a jsem zvědavá, jaká bude další knížka s ním. 

3. Morgan Matson - Amy a Roger: Na cestě
Opět příjemné oddechové čtení na léto, recenze zde

4. Elizabeth LaBan - Esej o tragédii
Esej se mi hodně líbila, více o mém názoru na ni v recenzi.

5. S. C. Stephens - Bezhlavě
Perfektní :)

6. Jamie McGuire - Krásná katastrofa
Krásná katastrofa byla vcelku fajn, ale nebyla jsem z ní úplně odvařená.

7. Kateřina Petrusová - Nepřítel mého nepřítele
Dost dobré české počtení!


8. Veronica Roth - Rezistence
Druhý díl trilogie Divergence už se mi nelíbil tolik jako ten první. Na můj vkus tam bylo moc střílení a násilí a ani Tris a Tobias už nebyli tak roztomilí jako v Divergenci. 












2 komentáře:

  1. Najviac sa teším na Amy a Roger, ktoré mi čoskoro príde. :) Musí byť dobrá tá knižka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super knížka, nejvíc se mi líbilo, jak byla udělaná vevnitř, ale i příběh byl moc hezký :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)