pondělí 22. září 2014

Úlovky z knihovny V.

Ahojte,
jak jsem psala na facebooku, poslední dobou se mi zdá, že si toho půjčuji víc, než stíhám číst. Ale když to v tom regále vždycky vypadá tak lákavě... no nechte to tam :) A už tam na mě čekají další dvě rezervace! Dnes tedy skončily v mé tašce následující knížky:


1. + 2. RezistenceAliance - Veronica Roth: Když už jsem přečetla Divergenci, je jasné, že si přečtu i další dva díly, i když už to teda mám pěkně naspoilerované... ale nevadí :)


3. Na doporučení Ondry z Knižního špajzu jsem šla pro Hru věží od Daniela O´Malleyho. Podívejte se na jeho recenzi, určitě vás taky naláká!

4. Chlad - Arnaldur Indridason: je to severská krimi, která nikdy nezklame, zaujala mě obálka a víc nebylo co řešit.

5. Bílá jako sníh, rudá jako krev - Alessandro d´Avenia: po všech přečtených recenzích další jasná volba.


Teď mi zbývá jen vyřešit dilema, které následuje po každé návštěvě knihovny: čím začít?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)