úterý 30. prosince 2014

Winter Reading: 6. úkol - Zvířátka v zimě

Ahojte,
dnes jsem dělala předposlední úkol do Winter Readingu a musím se přiznat, že mi přišel nejtěžší. Nikdy jsem nebyla na takové to vymýšlení vtipných textů do obrázku a tady mě jich čekalo rovnou šest! No co vám budu povídat, zapotila jsem se přitom a ani jsem nevymyslela nic vtipného a originálního, což vlastně bylo smyslem celého úkolu :D Ale nedá se nic dělat, tohle mi prostě nejde :)

 Příště už koulovačku nehraju!

 Kruci, kdybych byl rychlejší, mohl jsem se taky hřát dole!

 Sice je to poslední výstřelek módy, ale myslím, že ta čepice mi moc nesluší...

 To je pohodička, letos si nemusím kupovat zimní boty.

 Hmm, horká sprcha je teda mnohem lepší.

Nechte mě, potřebuju vysušit a ne ještě víc namočit! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)