pátek 19. prosince 2014

The Grinch Book Tag

Krásný páteční večer,
knižním blogovým světem se teď vesele prohání tento zlomyslný vánoční tag, tak jsem nemohla odolat a udělala ho taky :)

1. Polovina světélek na vánočním stromečku je vyhořelá => Jmenuj knihu/sérii/postavu, která začala dobře, ale pak to s ní šlo z kopce.
Jako první mě napadla Škola noci. Prvních asi 5 dílů se mi opravdu líbilo, příběh byl napínavý a měl spád, ale čím víc dílů, tím víc to jde z kopce. Myslím, že tak poslední tři už jsem ani nečetla, už mě to nebaví. 

2. Otravná prateta Sally, která tě nenechá o samotě => Jmenuj knihu, která se ti nelíbila, ale kterou očividně všichni ostatní milují, takže nikdy nezmizí.
Tady bych asi řekla Alianci, i když to není tak jednoznačné tvrzení, že ji všichni milují. Podle mě je to tak půl na půl - polovina čtenářů ji miluje a polovina zatracuje. Já patřím k té druhé částí, závěr této trilogie mě zklamal, ale pořád a pořád se o této knížce mluví, proto jsem ji sem dala.

3. Tvůj domácí mazlíček neustále převrhává vánoční dekorace => Jmenuj postavu, která neustále něco kazila ostatním (nesmí to být záporák!)
Okamžitě mě napadl Rychlonožka z Rychlých šípů - pořád se mu něco děje, lepí se mu smůla na paty, každá nehoda se stane jemu, a protože jsem podobný smolař, mám ho z celé pětky nejraději :)


zdroj

4. Slyšíš své rodiče dávat dárky pod stromeček a zjišťuješ, že Ježíšek není skutečný => Jmenuj knihu, která ti byla naspoilerována.
Jak jsem tak četla, hodně lidem byla naspoilerována Aliance - stejně jako mně. Ale to mě ani tak nemrzelo jako to, když mi kamarádka naspoilerovala smrt dvou postav v Harrym Potterovi!!!

5. Venku mrzne => Jmenuj postavu, se kterou jsi se zkrátka nemohl ztotožnit.
Většinou nemám problém s postavami, ale s kým mi to tedy vůbec nešlo, byla Julia z Gabrielova Inferna. Ta holka byla prostě úplně mimo! Lezla mi na nervy ještě mnohem víc než Anastasia z 50 odstínů (i když ten příběh mám ráda, tak Anu prostě ne :D).


zdroj

6. V rádiu neustále hrají "All I Want For Christmas is You" od Mariah Carey a díky tomu máš anti-romantické pocity => Jmenuj pár, který jsi nemohl vydržet.
Nevím proč, ale hrozně nesympatický mi byl pár Tris - Čtyřka. V prvním díle se to ještě dalo, ale v dalších dvou se k sobě ti dva vůbec nechovali, jako by spolu chodili. Připadalo mi, že si dělají samé naschvály a že se k sobě prostě nehodí, takže tento pár za mě ne.

7. Vlastníš kousavý svetr z domácí vlny, který jsi před lety dostal k Vánocům, ale nedokážeš se ho zbavit => Jmenuj knihy, které jsou už nějakou dobu v tvé knihovničce, ty nejsi motivován k jejich přečtení, ale stejně nemáš to srdce se jich zbavit.
Vzpomínky na Afriku. Miluji ten film a miluji Meryl Streep, ale knížka už mi leží doma v knihovně několik let a já pořád nejsem schopná si ji přečíst.

8. Babička přejela soba => Jmenuj postavu, ohledně jejíž smrti jsi pořád naštvaný (pozor na případné spoilery!)
Tak to je jasné - nebudu jmenovat postavy, ale řeknu knihy, ve kterých mě to opravdu mrzelo a štvalo, i když k oběma z nich ta smrt prostě patří - Harry Potter a potom ta hezká modrá knížka s černým a bílým srdcem na obálce :))

9. Obchoďáky jsou přeplněné lidmi, kteří nakupují na Vánoce => Jmenuj sérii, která má už příliš knih / pokračuje už moc dlouho.
Upíří deníky. Už to vážně není zábavné. Jak dlouho to ještě bude pokračovat?


10. Grinch => Jmenuj hlavní postavu, kterou nesnášíš (opět ne záporák!)
Nenapadla mě žádná postava, kterou bych nemohla vystát, jsem docela snášenlivý čtenář :)





4 komentáře:

  1. Tenhle TAG je skvělý. Líbí se mi, jak ho každý pojme jinak a jmenuje jiné knihy. Člověk se při čtení opravdu zasměje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky strašně ráda čtu u ostatních :) A bavilo mě vymýšlet i své odpovědi :)

      Vymazat
  2. U jedničky se školou taky souhlasím. Ty první díly byly opravdu dobré a i originální, ale ten konec šel do kytek.. a je to prostě moc dlouhé, zbytečně! Aliance podle mě nebyla až tak špatná, i když předešlé díly jsou o hodně lepší. Ale nechápu, jak můžeš být proti dvojici Tris-Four... Oni jsou úžasní :3 :D HP je plný smrtí a všech je škoda :( 9 - souhlas, ale stejně je pro mě nejdelší Škola noci -_- Skvělý tag :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já vím, že s tou Tris a Tobiasem jsem docela výjimka, ale mě se k sobě prostě nehodí :D Školu noci snad někdy dočtu, ale zatím se mi do toho vůbec nechce, škoda, ze začátku to byla dobrá série.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)