pondělí 29. prosince 2014

Winter Reading: 4. úkol - Foto knihy v zimě

Pomalu, ale jistě jsem v půlce Winter Readingu pořádaném Kouzelnou klubovnou. Jsem s úkoly trochu pozadu, tak si musím pospíšit, abych je vůbec do deadlinu stihla všechny splnit. Vím, že to tady teď trochu pokulhává, ale snažím se, co to jde, mám rozepsané i nějaké recenze a hlavně pilně čtu - ale stejně nechápu, jak to, že mám tak málo času, když mám volno :D Teď už ale k dnešnímu úkolu, kterým je fotka knihy v zimě. Protože bydlím v paneláku, nechtěla jsem jít šaškovat na hřiště mezi dětičky užívající si první sníh, tak jsem svou fotku pojala trochu netradičně. Vytvořila jsem zátiší s knihou se zimní tématikou, vánočními motivy a sněhem v pozadí. Moc se mi nesmějte, prosím :D




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)