neděle 28. prosince 2014

Winter Reading: 3. úkol - Štědrý den

Ahojte,
po kratší odmlce plné pohádek, cukroví, radosti z dárečků a návštěv u babiček jsme tady sice pozdě, ale přece se vzpomínkou na svůj Štědrý den. Letos jsem se měla velice dobře, jelikož jsem měla Štědré dny celkem tři :D


První u nás proběhl už 23. prosince večer, kdy jsem slavily Vánoce s mamkou a sestřičkou. Byla to taková ta klasika - odpoledne pohádky a filmy v televizi (Vánoce jsou vlastně v podstatě jediná doba v roce, kdy sleduju televizi), potom večeře - kuřecí řízky a bramborový salát - a pak po nádobí, jehož umytí by si mamka neodpustila (vrr!) rozdávání dárečků. Z těch svých jsem měla hroznou radost, ale o tom až jindy :) Možná to bude znít jako klišé, ale (skoro) radši dárky dávám, než dostávám. Vždycky mě pak těší, když se ostatním líbí, co jsem vybrala. Když bylo po všem, samozřejmě jsem nemohla odolat, abych se nepustila do první z nových knížek od Ježíška :)

Druhý Štědrý den byl u nás normálně 24. Dopoledne opět pohádky, cukroví a pohoda, po "obědě" návštěva u babičky a na hřbitově jako každý rok, a pak už honem domů a opět čekat na Ježíška. Tentokrát už ale bez ségry, zato s mamkou a jejím přítelem. Na večeři už byla klasicky ryba a salát a pak další dárečky :)

A večer jsem měla ještě letošní poslední dávku Vánoc u přítele a jeho rodičů. Takže letos jsem asi byla hrozně moc hodná, podle toho, kolik a jaké super věci jsem dostala :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)