sobota 13. prosince 2014

Přečteno za LISTOPAD

Moji milí čtenáři,
trochu se zpožděním jsem sepsala další Přečteno, tentokrát už za listopad. Původně jsem myslela, že bude listopad na knížky hodně chudý, ale nakonec to nebylo tak zlé. Zvládla jsem následující:

1. Emma Hart - Hrej tajně: Tato knížka mě moc nenadchla, více si můžete přečíst v recenzi.

2. Gordon Reece - Myši: Tohle byl naopak skvělý thriller, který jsem zvládla s přestávkou na spaní během pár hodin. Více tady.



3. John Saul - Nemilovaní: Výborný horor doporučený Rodaw. Dočetla jsem ho večer, když jsem byla sama doma, a pořád jsem pak slyšela kroky v obýváku, příště nečtu horory těsně před spaním!



4. Emmy Laybourne - Monument 14: První díl dystopie o několika dětech a teenagerech uvězněných v obchodním domě, určitě si přečtu i další díly. 



5. John Lutz - Spolubydlící: Jak jsem ráda, že už si nemusím hledat spolubydlící a že ta má je taková hodná a milá slečna :D


6. Kerstin Gier - První stříbrná kniha snů: Čtení spíše pro mladší čtenářky, ale i tak se mi knížka líbila, obsahovala napětí i trochu romantiky, a má moc krásnou obálku.


7. Sebastian Fitzek - Sběratel očí: Německý thriller, který jsem taky přelouskala hodně rychle.


8. Kateřina Petrusová - Pekáč buchet: Jednohubka na jeden večer, více v recenzi.

9. Madeleine Roux - Asylum - Ústav pro duševně choré: Knížka je moc hezky graficky zpracovaná, obsahuje skutečné znepokojivé fotografie z psychiatrických léčeben a i příběh byl zajímavý, jen ho mohla autorka ještě trochu vyšperkovat. Ale celkově se mi knížka líbila. 


4 komentáře:

  1. Skvělý počet knih! Já jich přečetla zhruba stejně :D A Spolubydlící bych si asi přečíst nemohla. Už ta obálka vypadá hrozně strašidelně :D

    OdpovědětVymazat
  2. První stříbrná kniha snů som tiež prečítala v listopadu. A rovnako tak sa mi páčila aj keď je skôr pre mladšie ročníky :). Akurát celkovo som kníh prečítala menej (asi len šesť-sedem a jednu rozčítala).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem docela zvědavá na pokračování První stříbrné :) Já jsem si dala 5 knih za měsíc jako standard a všechno, co je navíc, je super :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)