pondělí 6. října 2014

Projekt Jak si žiju

Ahojte,
dneska se vám hlásím ještě jednou, a to s něčím neknižním. Na blogu u Rachel Roo jsem před pár dny narazila na zajímavý projekt Jak si žiju, který sama vymyslela. Jedná se o něco jako internetový deníček, a protože ráda takto "šmíruju" ostatní blogery a články z jejich života mě baví, rozhodla jsem se taky zapojit. O co přesně jde, si můžete přečíst v úvodním článku k tomuto projektu přímo u Rachel Roo. 

Asi nebudu přispívat každý den, protože ne každý den prožívám něco, co stojí za zmínku, ale možná taky jo, záleží na tom, jak moc bude můj život zajímavý :) A určitě bude zábavné zpětně si své zápisky pročítat a vzpomenout si, co se ten den událo. 

Pokud vás podobné články taky baví, ráda nahlídnu do vašich internetových deníčků. 

Zatím se mějte krásně a žijte!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)