úterý 7. října 2014

7/10/14

8:00 - odjezd do Brna. Ve žlutém autobuse nefunguje kávovar a jede pohádka S čerty nejsou žerty, tak se jdu dospat.

9:35 - příjezd do Brna. Dnes kupodivu bez zpoždění na dálnici. Je tu hrozná zima!

10:00 - čekám na profesora, který očividně neřeší, že má konzultační hodiny.

10:20 - Hurá! Téma diplomky se konečně začíná rýsovat.

11:45 - jdu se podívat na Slavnosti řemesel na Svoboďák. Ale protože je zima, zapadnu do Barviče a Novotného :) Ale nic si nekoupím, blíží se přece Vánoce!

12:30 - zpátky ve škole, naštěstí už jen na 2 hodiny.

14:30 - nemám šalinkartu, tak si udělám pěknou procházku na byt. Zima už mi není, zahřála jsem se výšlapem do kopce.

15:00 - měla bych jít dodělat úkol do didaktiky. Za odměnu mě čekají videa a Sherlock a Zakázaná přitažlivost, to je silná motivace.

16:15 - úkol hotový, jde se na zábavu :)

Příště si snad nezapomenu foťák a budou i nějaké fotky :P


2 komentáře:

  1. salinkarta je bozi slovo :-D a s certy nejsou zerty maji ted nekdy davat v televizi, tak se tesim, budu koukat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde srandovní :D A já si počkám, až je budou dávat na Vánoce :))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)