pátek 2. května 2014

Ken Follett - Pád titánů

O čem to je?
První část monumentální historické ságy Století, v níž bestsellerista Ken Follett (Pilíře země, Na věky věků) poutavým, jímavým a zároveň napínavým způsobem mapuje fiktivní osudy několika rodin v různých částech světa, jež byly dramaticky poznamenány moderními dějinami. Pád titánů přivádí na scénu příslušníky britské a německé aristokracie, velšské horníky, ruské dělníky i americké demokraty či zbohatlíky, aby několikrát propojil jejich životní cesty a vložil jim do nich zásadní překážku - první světovou válku. Sto let staré historické události - a v jejich skrytu příběhy lásky, přátelství, hrdinství, ale i beznaděje, ponížení či falše - znovu ožívají...

Jak se mi knížka líbila? 
Hrozně moc! Už dříve jsem četla Pilíře země a Na věky věků, takže Pád titánů byla jasná volba. Těch asi 750 stran jsem přečetla za necelý týden a to myslím o něčem svědčí. Děj mě od začátku pohltil a nepustil až do konce. Každou stránku jsem hltala a jako u vytržení sledovala osudy několika hlavních hrdinů, odehrávající se ve Walesu, v Anglii, v Německu, ale třeba i v Rusku a Americe. Sžila jsem se snad s každou postavou a jejich osudy mi nebyly lhostejné. Strašně mě taky bavilo střídání destinací a setkání hlavních představitelů v různých časech a na různých místech. Podle mě dokonale promyšlený román založený na skutečných událostech 1. světové války. Nemůžu se dočkat, až se mi do ruky dostane pokračování Zima světa. 

Informace
Název originálu: Fall of Giants
Rok vydání: 2011
Formát: 745 stran, vázaná s přebalem
Vydal: Euromedia Group - Knižní klub

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)