neděle 2. listopadu 2014

Přečteno za ŘÍJEN

Ahojte,
a máme tu další přečteno, tentokrát za říjen. Tento měsíc byl na přečtené knížky docela bohatý, stihla jsem jich přelouskat 11, což je asi můj měsíční rekord za tento rok. Byly to následující:

1. Harlan Coben - Šest let: Hned na úvod měsíce jsem si dala jeden skvělý thriller, více podrobností najdete v mé recenzi.

2. Hugh Howey - Silo: post-apokalyptický román odehrávající se v podzemním Silu nebyl úplně přesně můj šálek kávy, více podrobností zde.

3. Kateřina Petrusová - Zakázaná přitažlivost: Tady se není o čem bavit, Bavettovi prostě vedou :)

4. Dan Simmons - Terror: Hodně tlustá kniha o hrůzostrašné polární výpravě se mi taky líbila a zvládla jsem ji za týden a kousek.

5. Alessandro D´Avenia - Bílá jako sníh, rudá jako krev: Smutná a zároveň nadějeplná knížka s krásným názvem a obálkou, více mých dojmů si můžete přečíst tady.

6. Jamie McGuire - Červený vrch: Nejnapínavější kniha tohoto měsíce plná zombie, ze které jsem byla nadšená, recenze.

7. Arnaldur Indridason - Chlad: Severská krimi, která nikdy nezklame.

8. Yossi Ghinsberg - Ztracen v džungli: Další napínavé a cestopisné čtení.

9. Veronica Roth - Aliance: Poslední díl ze série Divergence, Rezistence... se mi moc nelíbil, Tris ani Tobias mi tady nebyli sympatičtí, pořád se řešily geny a séra a ten konec... ten mě vyloženě namíchl, i když už jsem ho měla naspoilerovaný.

10. Daniel O´Malley - Hra věží: Zvláštní míchanice sci-fi a fantasy, originální a dobře napsaný námět, hodně mě to bavilo.

11. Kiera Cass - Selekce: Selekce byla skvělá, v nejbližší době na ni chystám recenzi :)









2 komentáře:

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)