středa 5. listopadu 2014

30 Day Reading Tag # 2 - Kniha, kterou jsem četla více než třikrát

Dlouho jsem přemýšlela, kterou knížku přiřadit k tomuto bodu, protože jako první mě napadl Harry Potter. Ale ten bude patřit do jiných bodů, tak aby to tady nebyl jen samý Harry, rozhodla jsem se pro ANDĚLÉ A DÉMONI od Dana Browna. Tuhle knihu jsem svého času úplně hltala, mám ji přečtenou několikrát. Je napínavá, spojuje vědu a umění, má sympatického hlavního hrdinu, obsahuje akci i romantiku, a děj ubíhá tak rychle, že se čtenář ani nenaděje a je na konci knížky. Což mi připomíná, že bych po ní mohla zase po delší době sáhnout :)


V knize Andělé a démoni americký spisovatel Dan Brown poprvé představil postavu hardvardského symbologa Roberta Langdona, který se pak znovu objevuje ve světovém bestselleru Da Vinciho kód. Langdon je při návštěvě Evropy povolán k případu rituální vraždy, k jejímuž objasnění může přispět díky své znalosti v oboru kódů a šifrování a dějin tajných společností.

Název originálu: Angels & Demons
Rok vydání: 2006
Žánr: thriller
Formát: 464 stran, vázaná s přebalem
Vydalo: Argo
Překlad: Libor Batrla

2 komentáře:

  1. Já tuhle ještě nečetla, jen viděla film :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ze všech "Robertů Langdonů" líbí asi nejvíc :) Film je taky super, ale knížka je knížka :P

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)