úterý 9. června 2015

Úlovky z knihovny XIV.

Opět jsem šla jen vrátit knížky a opět jsem se domů vrátila se třemi dalšími. Nevím, kdy se polepším, protože hromádka nepřečtených knih mi stále narůstá, místo aby se zmenšovala. Měla bych s tím začít něco dělat... :D

Jojo Moyes - Než jsem tě poznala
Mám takový problém. Strašně nerada čtu knížky, které jsou v jednu dobu všude. Vadí, jak o nich všichni mluví, všude se o nich a všude na mě vyskakují. Tak si radši počkám, až to šílenství utichne, a přečtu si je v klidu. A to je přesně případ této knížky. Počkala jsem si a hrozně se na ni těším.

Charlotte Link - V údolí lišek
Tato knížka má tak skvělý a lákavý námět, že se do ní musím pustit co nejdřív. Stačí jen první věta anotace: Co když tvůj únosce beze stopy zmizí a nikdo neví, kde jsi? a už to je příslibem strhujícího čtenářského zážitku. Jsem opravdu zvědavá, jak tohle dopadne!

Sophie Jordan - Nevítaní
O této knížce už se toho namluvilo taky hodně. Námět má hodně dobrý, ale otázka je, jestli autorka využila jeho potenciál. Podle recenzí, co jsem četla, tak ne, ale nikdy není na škodu udělat si vlastní názor. 



2 komentáře:

  1. Ty dvě poslední si chci taky přečíst, ale na Než jsem tě poznala se nechystám. Sice jsem si ji v jednu dobu zarezervovala v knihovně, ale pak na mě na internetu vyskočil spoiler, jak celá knížka dopadne, a já rezervaci rychle zrušila, protože knihy s takovýmhle konci nemám ráda :D Ale přeju ti hezké čtení ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné úlovky! :) Nejvíc mě lákají Nevítaní, ty bych si ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)