neděle 7. června 2015

Book Haul - květen 2015

Za květen mi přibyly jen 3 nové knížky, protože jsem nutně potřebovala obnovit šatník, je to tedy spíše jen takový Book Haulek. Ale protože jsem hodně pracovala, bude i hezká výplata, a to znamená více knih v červnu :) Minulý měsíc tedy mou knihovničku obohatily tyto tituly:

Anthony Ryan - Píseň krve
Úvodní díl nové fantasy série Stín krkavce jsem dostala od sestřičky k svátku. Knihu už jsem přečetla a hodně se mi líbila, pokusím se na ni v dohledné době udělat recenzi, protože by byla škoda, kdyby zůstala mnou i ostatními čtenáři opomenuta :)

Hannah Kent - Agnes
Tuto knížku jsem sehnala v Levných knihách za pouhých 39 Kč. A protože jsem na ni slyšela vesměs pochvalné ohlasy a recenze, řekla jsem si, že by byla škoda ji nezkusit.

Alyson Richman - Ztracená manželka
Další úlovek z Levných knih, tentokrát myslím za 59 Kč. K této knize jsem se dostala přes Lucku z blogu Scifi mág, která zase odkazuje na Knižní útočiště. Takže dvakrát chválený příběh z války, který je prý ještě lepší než Měděný jezdec, rozhodně nesmí v mé knihovničce chybět. 



Co přibylo za květen v knihovně vám? 

8 komentářů:

  1. Agnes je naprosto bezkonkurenčně skvělá! :) To se těším až bude recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se těším na čtení ještě o to víc :)

      Vymazat
  2. Ztracenou manželku a Agnes bych si ráda koupila a přečetla :) Už se na tyto knížky hodně těším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :) Ještě že ty Levné knihy existují, když se tam občas dají najít takové poklady ;-)

      Vymazat
    2. A teraz chodí do LK pomerne veľa nových kníh (nemyslím nových dátumom vydania, ale že sa rozširuje ponuka). Samu ma občas prekvapí, čo všetko som tam už objavila. Našťastie tam pracujem, takže mi nikdy nič neunikne :).
      Ztracenú manželku som kupovala mamine a Agnes sebe, vraj sú to obe úžasné knižky.

      Vymazat
    3. To je pravda, taky jsem si toho poslední dobou všimla, že se vylepšuje a zvětšuje nabídka. To musí být super, být přímo u zdroje, to bych taky potřebovala, ale naštěstí chodím docela často kolem, tak tam pokaždé nahlídnu :)

      Vymazat
  3. Krásné kousky a děkuji za pohled z projektu posílání dopisů. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)