neděle 26. června 2016

Proč nejsem aktivní?

Ahoj všem!
Už je to nějaký ten pátek, co jsem nenapsala na blog ani čárku. Důvodem je práce. V květnu jsem začala pracovat na plný úvazek v zoo, kde jsem dosud byla jen na brigádě. Je jasné, že v zoo právě teď probíhá hlavní sezóna a času na ostatní aktivity prostě moc není. Nemám čas pořádně ani na čtení, natožpak na psaní. Ale protože mi to začalo chybět, rozhodla jsem se, že se k blogu pokusím vrátit. Jednu dobu jsem psala hodně často, skoro každý den, teď budu ráda, když se mi podaří napsat aspoň občas něco :) Chybí mi to zaznamenávání vlastních myšlenek a pocitů z knih!

Naštěstí mi trvá asi půl hodiny, než se dostanu do práce, a půl hodiny zase zpět, tak alespoň tento čas využívám ke čtení. Plus pak něco stihnu i po večerech před spaním. Teď se mi i upravila pracovní doba, střídám ranní směnu, která je do půl 5, a odpolední do půl 7. Tak alespoň ob týden je to vždycky lepší :) Docela mě štve, že nestíhám ani sledovat videa, vždycky když zapnu youtube, tak na mě vyskáče spousta nezhlédnutých, ale postupně to snad všechno napravím. Chybí mi tento knižní svět, už aby byl aspoň říjen, kdy bude času konečně víc. 

Doufám, že si všichni užíváte léto, na mě je teď až moc vedro, tak snad se to zlepší a trochu se ochladí :) Zatím se mějte krásně a čtěte!

M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)