úterý 12. dubna 2016

Jarní nákupy oblečení

Ahojte!
Konečně je tady jaro a já jsem tradičně jako každý rok zjistila, že nemám na tohle období co na sebe. Tak jsme si s mamkou udělaly nakupovací výlet do Brna a já vám dnes ukážu, co jsem si tam pořídila.

Nejakutněji jsem potřebovala nové kalhoty. Ty nejraději nakupuji v C&A, protože tam mají velký výběr, hezké barvy a střihy a výborně mi sedí. Proto jsem si vzala rovnou troje ve zkrácené délce ke kotníkům. Jedny stály 350 Kč.


Hodně jsem si oblíbila tyhle lehké cardigany nebo přehozy nebo jak to nazvat, proto jsem koupila dva. Jeden v neutrální šedé, druhý v mé oblíbené mint barvě a plánuju pořídit si ještě růžový. Sehnala jsem je u Vietnamců a jeden přišel na 250 Kč. Protože jaro přeje barvám, mám i růžové melírované tričko, opět z C&A, stálo mě 125 Kč. Ze stejné basic sady mám ještě tmavě modré, ale to je právě v pračce.


A můj další věčný problém - boty. Nikdy jich nemám dostatek. Proto jsem dokoupila na jarní nošení jedny šedostříbrné botky na pomezí mezi balerínkama a slip-onkama a jedny tenisky ve skvělé ostře růžové barvě. Oboje jsou opět od Vietnamců, stříbrné stály 230 Kč a tenisky 299 Kč. A na vintedu jsem koupila ještě jedny tenisky, a to tyhle krásné Adidas Neo. I s poštovným mě vyšly na 450 Kč. Byl to můj první nákup na vinted.cz a jsem s ním navýsost spokojená.


Už se těším, až všechny nové kousky vytáhnu a vynosím. Počasí už se konečně pomalu zlepšuje, tak snad to bude co nejdřív :)

A co pěkného jste si pořídily nebo plánuje pořídit na jaro vy?

M.

1 komentář:

  1. Tyjo, to jsou suprové nákupy! :D Taky by se mi hodilo někam vyrazit a pořídit si pár nových věcí, i když teď už spíš na léto než na jaro :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)