pondělí 11. dubna 2016

Dubnové novinky a změny

Ahojte!
V dnešním článku bych vám chtěla představit a objasnit některé změny, které jsem na svém blogu udělala a udělám. Jako první jste si asi všimli změny názvu blogu a vzhledu. Jednou za čas se mi stane, že už mě starý vzhled nebaví a přestanu s ním být spokojená - a to je nejvyšší čas na změnu. S tím souvisí i nový název. Uvědomila jsem si totiž, že když mám nějakou čtecí krizi, nemám najednou o čem psát. Takže starý název Deník jedné knihomolky jsem zrušila (protože příspěvky opravdu nebyly denně ani nějak extra často) a měním ho na Báječný svět knihoholiků. Knihy nadále zůstávají mým největším koníčkem a věcí, která mě nejvíc těší a uspokojuje mě, ale není to jediná náplň mého života. Proto bych se zde chtěla věnovat více tématům. Kromě knih, filmů a seriálů ráda vyrábím, občas jsem už nějaké to DIY přihodila, ale chtěla bych to tady mít častěji, nakupuji, ráda cestuji a jezdím na výlety, baví mě zkoušet nová jídla a recepty, tak uvidíme, jestli a jak se ten nový mišmaš článků uchytí. Ale chci dělat blog pro radost a ne z povinnosti nebo se striktně držet jednoho tématu a pak se stresovat, že nemám o čem psát, takže to zkusím takhle a uvidím. Doufám, že se vám u mně bude líbit a budete se bavit a odpočívat spolu se mnou. 


Užívejte si jara a těším se na viděnou!

M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)