pondělí 7. prosince 2015

Vánoční wishlist aneb dopis Ježíškovi

Ahojte,
za nějaké 3 týdny tady máme Vánoce a tak je nejvyšší čas začít přemýšlet na dárky - nejen nad těmi, které chceme darovat, ale i nad těmi, které chceme dostat. Já si samozřejmě jako každý rok přeju hlavně knížky, a že jsem se letos opravdu rozšoupla! Je mi jasné, že všechny mi Ježíšek nenadělí, ale aspoň má z čeho vybírat :)

Dívka ve vlaku (Paula Hawkins)
Ano, i já jsem podlehla té obří reklamě a chci si Dívku ve vlaku přečíst a udělat si na ni vlastní názor. Jsem zvědavá, jestli za ten humbuk stojí nebo ne. 

Bestiář Harryho Pottera (Jody Revenson)
Pro mě jakožto pro milovníka Harryho absolutní nutnost. A pokud mi Bestiář nepřinese Ježíšek, nadělím si ho po Vánocích sama :) Listuju si v něm pokaždé, když jsem v knihkupectví a myslím, že vážně stojí za to, mít ho v knihovničce. 

Harry Potter a Kámen mudrců - ilustrované vydání (J. K. Rowling)
K tomu snad ani není co dodat :)

antistresové omalovánky
Další velký hit letošního roku. Já jsem navíc docela hračička a tyhle věci mě baví, takže není co řešit. Úplně nejradši ze všeho bych dostala Mudlovské omalovánky :D

Vidořád (Samantha Shannon)
Druhý díl Kostičasu, pro mě další nezbytnost do knihovny. 


Hell Boys (M. T. Majar)
Doma už mám první díl Hot Boys, kterýse mi hodně líbil, tak si chci doplnit rest a přečíst si i volné pokračování.

Rychlovky a chuťovky Břicháče Toma (Tomáš Kosačík)
Zdravé a chutné recepty, kterých není nikdy dost, určitě jako inspirace a obměna jídelníčku nezaškodí. První díl Břicháče se mi líbil, takže proč to nezkusit. 

Labyrint 3 - Vražedná léčba (James Dashner)
Opět doplnění série. I když recenze byly většinou negativní, nemám ráda nedočtené a nedokoupené série. 


Pekařova dcera (Sarah McCoy)
Příběh z války, což je téma, které mě v knihách nikdy neomrzí, s dobrým hodnocením a krásnou obálkou. 

Kabinet milostných dopisů (Alyson Richman)
Podobná tématika jako v předchozím případě, taky s nádhernou obálkou :)

Krycí jméno Verity (Elizabeth Wein)
A válka do třetice všeho dobrého, tentokrát ovšem určeno pro mladší čtenáře, o to víc jsem na tuto knížku zvědavá. 


Jezerní hřbitov (Paul Cleave)
To bych snad ani nebyla já, kdybych si nepřála i nějaký thriller. Příběh bývalého policisty Theodora Tatea by mohl podle anotace být dost zajímavý. 

Rudá královna (Victoria Aveyard)
A na závěr něco ze žánru dystopie, už chvilku jsem žádnou pořádnou nečetla a docela bych se i do nějaké zase pustila. A Rudá královna je víc než lákavá. 


A jaké knížky si letos přejete vy?

4 komentáře:

  1. Páni, ty máš ale seznam :) Já si vždycky vybírám jen tolik, u kolika si jsem jistá, že dostanu :D Letos to bude šest, ale bylo pro mě fakt těžké ze své nekonečného wishlistu vybrat jen tak málo :D
    (Jen tak mimochodem, Dívku ve vlaku jsem četla, ale hrozně moc mě nebavila, takže za sebe spíš nedoporučuju :D Ale to je samozřejmě věc vkusu, někdo je zase nadšený.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si toho vědomá, že si toho přeju až moc, ale tak co nepřinese Ježíšek, dokoupím nebo půjčím si pak sama :)
      Na tu Dívku jsem hodně zvědavá, četla jsem právě spoustu rozporuplných recenzí, tak ji chci zkusit a uvidím :)

      Vymazat
  2. Ty jo, přeješ si toho opravdu dost. :D
    Ale Bestiář a ilustrovaného Harryho bych pod stromečkem taky ráda viděla, i když pochybuji, že je dostanu. :)
    Krycí jméno Verity mě hodně láká. A Mudlovské omalovánky mi snad během měsíce přijdou. :3 (Antistresové už mám doma. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeju, já vím, ale nemohla jsem si vybrat jen pár :D To je super, že máme tak podobný vkus :))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)