sobota 21. listopadu 2015

Recenze: Móda, krása a životní styl

* Móda, krása a životní styl
* Lucie a Nicole Ehrenbergerovy
* 120 stran, hardback
* CPress, 2015

Jsou dvě. Jsou krásné, úspěšné, populární a hlavně – mají styl. Chceš být také taková? Kniha oceňovaných blogerek plná barevných fotografií ti pomůže s módou, se zdravým životním stylem, cestováním a motivací. Poznej svůj vkus a najdi si vlastní cestu!

Kdo se trochu zajímá o módu a sleduje českou fashion blogovou scénu, určitě zná duo sester vystupující jako A Cup of Style. Lucka a Nicole jsou milé a sympatické slečny, které nejdříve působily především na svém blogu, ale postupně se přesunuly na youtube, kde často přibývají videa jak z jejich každodenního života, tak i všelijaké rady ohledně módy, recepty, hauly, vlogy z akcí a podobně. Protože mě jejich videa velmi baví, s radostí jsem přivítala informaci, že holkám vyjde kniha s podtitulem Inspirace a rady z nejoblíbenějšího českého módního blogu.

Kniha je rozdělena do 6 kapitol, které čtenářkám radí v oblasti módy, krásy, cestování, zdravého životního stylu a motivace. Každá kapitola je doprovázena velkým množstvím krásných fotografií, které názorně doplňují uvedené tipy a informace. Lucka a Nicole ve své knize shromáždily rady, které postupem let uvedly na svém blogu a ve videích - kniha je vlastně výsledkem a shrnutím jejich práce. Tyto rady mohou využít jak mladé slečny, tak i starší dívky, které už nějaké ty zkušenosti v oblasti líčení, oblékání a podobně mají. Oceňuji taky závěr každé kapitoly, který tvoří seznam 10 nejdůležitějších tipů.

Mně se nejvíce líbily kapitoly věnované módě, kde holky například uvádí, jak zkombinovat různé svršky na různé příležitosti či jak si najít svůj vlastní styl nebo co považují za základy šatníku. V této oblasti jejich rady určitě využiju. Stejně tak mě bavila kapitola o cestování, zdravém životním stylu a motivaci. Z každé z nich si odnáším něco užitečného. Určitě taky vyzkouším některé z receptů uvedených v knize nebo zkusím některý DIY návod.

Ačkoliv má kniha pouhých 120 stran, myslím, že je na nich řečeno vše důležité. Líbí se mi i grafická úprava knížky, které působí svěže, vesele a moderně. I samotná obálka vypadá velmi sympaticky a určitě v knihkupectví upoutá. Jediné, co bych malinko vytkla, jsou mnohé gramatické chyby, což ale není chyba autorek. Jsem ráda, že jsem si tuto knížku pořídila a určitě do ní nejednou nahlídnu, když třeba nebudu vědět co na sebe nebo jak se nalíčit.

Zdroj obrázku: martinus.cz
Zdroj anotace: databazeknih.cz