čtvrtek 9. července 2015

Tom to dokázal!

* Tomáš Kosačík
* Břicháč Tom
* 172 stran, paperback
* vydáno vlastním nákladem, Zlín, 2015

Anotace:
Kniha odhaluje kroky mého úspěšného hubnutí, které mě zbavily nadváhy 27 kg a 33 cm v pase. Sám jsem se potýkal s nadváhou už od dětství a zkoušel jsem mnoho postupů, jak se nadváhy zbavit. Vždy jsem ale neuspěl! Váha se mi po každém pokusu opět vrátila, a tak jsem se točil v začarovaném kruhu dál a dál. Zlom přišel až ve chvíli, kdy jsem na to šel jinak. Zapomněl jsem na běžné rady, které všichni doporučují a našel jsi vlastní cestu. Hledal jsem vlastní postupy, vymýšlel vlastní recepty a nakonec jsem zhubl během jednoho roku 27 kg. Váhu si stále držím a žiji úplně nový život. Tato kniha Vám ukáže, že zhubnout může opravdu každý. Ukážu Vám, jak i pomocí běžných potravin můžeme uvařit velmi rychle jednoduchá a přitom zdravá jídla, která budou chutnat celé Vaší rodině. 

Asi každá žena a slečna (a nejen ony) to zná - mnoho marných pokusů jak zhubnout. Ani já nejsem výjimka. Před pár lety jsem vážila cca o 10 kg méně a poslední dobou mě to velice trápí. Nejdřív jsem to nějak neřešila a ani teď nemám žádnou akutní nadváhu, ale prostě bych se ráda dostala na svou původní váhu a cítila se líp. A proto už mám za sebou spoustu pokusů, jak toho dosáhnout - bohužel žádný zatím nevedl k cíli. Ale díky kamarádce se mi do rukou dostala tato kniha - Břicháč Tom. Už ten název mi byl sympatický, a tak jsem se bez dlouhého otálení začetla. 

Břicháč Tom je obyčejný třicátník, typický Čech co se jídla týče. Ve svém věku se potýkal s mnoha zdravotními problémy, které pramenily z jeho nadváhy. Už v anotaci se dočteme, proč se rozhodl konečně se sebou něco udělat, jak to dokázala a kolik zhubl. Kniha je de facto rozdělena na dvě části: první je povídací, obsahuje Tomův příběh a hlavně spoustu užitečných informací a rad, co se týče jídla a cvičení. Druhá část je receptová. Najdeme zde recepty na zdravé snídaně, svačinky, hlavní jídla i večeře. Tom nám dokonce připravil několik tipů i na zdravé dezerty. Kniha je také doplněna množstvím fotografií.

Knížka je tenká, zvládla jsem ji přečíst za dvě odpoledne. Velmi se mi líbí její pojetí, autor si na nic nehraje, přiznává své chyby a nedostatky, klidně nám odhalí svou váhu i fotky, jak vypadal před a po zhubnutí. Dotýká se všech možných oblastní, které člověku, jenž chce zhubnout, mohou činit problémy. Radí, jak změnit své dosavadní stravovací návyky, které potraviny vynechat a které naopak vyhledávat, radí ohledně množství jídla i pohybu, a především kniha obsahuje obrovskou dávku motivace. Alespoň na mě tak působila a přesvědčila mě, že tentokrát to konečně půjde! 

Pokud jste na tom podobně jako já - chcete shodit, ale stále nemůžete překonat své chutě na sladké a podobně a přinutit se k pravidelné zdravé stravě a cvičení, určitě si přečtěte tento malý zázrak. Mě Břicháč Tom opravdu namotivoval a s nadšením se pouštím do svého nového života. Recepty z této knihy jsou skutečně velmi jednoduché a rychlé, zvládne je každý. Stejně tak i držet se rad, které nám Tom svým sympatickým stylem předkládá. To, co se mu podařilo, je skvělé a obdivuhodné. Jsem zvědavá, jak to půjde mně :)

Anotace a info: www.databazeknih.cz
Obálka: martinus.sk

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)