pátek 8. května 2015

Úlovky z knihovny XII.

Ahojte!
Opět jsem v knihovně neodolala a... a to jsem vážně nic půjčovat nechtěla :D Jenže mi přišlo upozornění, že si mám vyzvednout rezervaci, pak jsem přibrala tohle a tamto... znáte to :) Takže tentokrát jsem si přinesla domů těchto šest krásných úlovků.



Stříbrné stíny od Richelle Mead jsem měla zarezervované, protože po tom, jak skončilo Ohnivé srdce, nutně musím vědět, jak to se Sydney a Adrianem bude dál.

Nejsem sériový vrah a Já, monstrum od Dana Wellse jsem před časem viděla v Levných knihách, ale než jsem se odhodlala si je koupit, první díl byl vyprodaný a zůstal jen druhý. Tak jsem si je aspoň půjčila a jsem na ně dost zvědavá.



Já, můj život a Meryl Streep jsem kdysi viděla v knihkupectví a protože Meryl je moje naprosto nejoblíbenější a milovaná herečka, věděla jsem, že si tuto knížku časem budu chtít přečíst. A když jsem ji tam objevila, bylo jasno :)

Eden od Helen Douglas a Život jedna báseň od Colleen Hoover budou takové pohodové jednohubky a moc se na ně obě těším :) 


4 komentáře:

  1. Eden a Život jedna báseň ti moc závidím, tak snad se budou líbit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné knihy,
    také do knihovny přijdu pro jednu knihu a odcházím s osmi..
    Každopádně Život jedna báseň..kdybych tu knihu měla doma hned bych se do ní začetla,protože mi strašně připomíná příběh z PLL Ezrii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky dobře znám, mám v plánu půjčit si jednu knížku a hned mám plnou tašku :-D jen co budu mit po zkouškách, taky se konečně začtu :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)