čtvrtek 14. května 2015

Květnové těšení

V květnu mám svátek a už se moc těším, protože vždycky dostanu nějaké peníze, za které si můžu pořídit nové knížky. Dělám si zálusk na několik skvělých titulů. V první řadě bych si moc chtěla pořídit Píseň krve od Anthonyho Ryana, což je první díl fantasy trilogie Stín krkavce. Od té doby, co jsem v nákupním centru viděla chlapíka tuto knížku číst, na ni nemůžu přestat myslet. Už jsem dala ségře tip na dárek, ale protože má z knihkupectví panickou hrůzu, nevím, jestli se mi ji podaří získat :D


Od narozenin mám stále na seznamu Marťana od Andyho Weira. Snad už si ho tedy konečně pořídím.


Vyšla taky novinka od mé oblíbené Hany Marie Körnerové Druhý břeh. Je to pokračování příběhu dvou sester Hermíny a Stefanie, předchozí díly Kočár do neznáma a Třetí přístav už mám doma, tak potřebuji doplnit sbírku.


Na pultech knihkupectví už se objevila novinka také od M.T. Majar Hell Boys. Přechozí díl o striptérech s názvem Hot Boys byl perfektní, tak ani tato knížka mi nesmí doma chybět.


A na závěr to nejtlustší - Hranice věčnosti od Kena Folletta. Závěr jeho velkolepé trilogie Století si doufám pořídí co nejdříve přítel, protože má doma i předchozí díly. Ještě nemám přečtenou Zimu světa, ale brzy to napravím.


1 komentář:

  1. Na Marťana si už docela dlouhou dobu dělám zálusk, všichni ho strašně chválí. :) A do Písně krve se co nejdřív pusť, můj názor na ni znáš... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)