sobota 26. července 2014

Moje oblíbené booktuberky I.

Ahojte,
dnes bych vám chtěla představit první čtveřici mých oblíbených booktuberek. Bývaly časy, kdy jsem sledovala převážně kosmetické youtuberky, ale pak jsem učinila velký objev, a to, že existují i bloggerky, které natáčí videa o knížkách :D Tak jsem začala několik sledovat a hned jsem si je oblíbila.

Jako první musím zmínit Rodaw z Knihánkova, protože byla vůbec první, koho jsem začala na youtube odebírat. Irča alias Rodaw je skvělá a sympatická slečna s příjemným hlasem a nádhernými hustými vlasy, které v každém jejím videu obdivuju a tiše závidím :) Rodaw natáčí jak recenze na knížky, tak i několik pravidelných rubrik, jako je třeba Měsíční chvástačka, Měsíční lákačka, Týden s knihou a taky různé tagy. Je hrozně vtipná a neskutečně milá a ráda bych se s ní setkala i osobně na některém srazu, které pořádá. Jo, a má úžasnou knihovnu a maminku, která taky ráda čte <3 Podívejte se třeba na červencovou Knižní lákačku, je plná skvělých tipů ;-) 


Další, koho sleduju, je Madeleine Fehrens z blogu http://cz-books.tumblr.com/. Přišla jsem na ni náhodou, když jsem zhlédla jejich společné video s Rodaw, a i Madeleine se zařadila mezi mé oblíbené odebírané kanály. Madeleine taktéž točí chvástačky, unboxingy, různá knižní doporučení a výborná je její rubrika Kniha vs. film. I její hlas se velmi dobře poslouchá a baví mě její "ksichtíky" :D Aktuální a velmi inspirující je například její video Knižní doporučení - Co číst v létě


Dále mám moc ráda Knihy jako sen. Jejich autorkou je Verča, jemná a milá slečna, která na mě působí, jako by vystoupila ze stránek nějaké historické romance :) Čte podobné knížky jako já a má hrozně hezké recenze. Ve většině názorů se s ní shoduji a už několikrát mě její video nalákalo, abych se hned druhý den vypravila do knihovny pro některý z jejích tipů. Zkuste třeba hned její první recenzi na skvělou knížku Bez naděje


Další mojí oblíbenkyní je Bastera. Musím se přiznat, že nejdřív jsem četla jen její blog Knihy nekoušou, než jsem si všimla, že taky točí videa :D Basterčin blog je plný skvělých recenzí i jiných zajímavých článků a ve videích máme možnost Basteru poznat zase z jiného úhlu pohledu prostřednictvím Knižních povídání, Unboxingů, knižních tagů a tipů. Chvilku mi trvalo, než jsem si zvykla na její "rychlomluvení", ale je prostě skvělá :) Hrozně se mi líbí její tag How I read - mrkněte se sami :)


Tímto asi svůj dnešní výčet skončím, ale počítám, že brzy se objevím s jeho pokračováním, protože určitě objevím spoustu dalších skvělých booktuberů a jejich videí :) Doufám, že se holky nebudou zlobit, že jsem o nich napsala článek, a pokud ano, moc se omlouvám. Pokud je zatím nesledujete, určitě si je na youtube najděte, protože vážně stojí za to. Jsem šťastná, že je někdo tak odvážný a jde veřejně s kůží na trh, protože já se k natočení videa asi nikdy neodhodlám :D Poslední dobou se u mě stalo zvykem, že po večerech nesleduju seriály, ale právě knižní videa. A ta mají jen jedinou chybu - pokaždé objevím hromadu skvělých knížek, které si chci přečíst, ale prostě to všechno nestíhám :)

Znáte holky a sledujete jejich videa? 

2 komentáře:

  1. Až na Verču chodím ke všem pravidelně :-) A zcela chápu, proč je máš ráda. Holky jsou skvělé :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jsou skvělé a jsem strašně ráda, že pro nás videa dělají :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)