neděle 29. června 2014

Filmy za květen + červen

Ahojte,
dnes mám pro vás takové shrnutí filmů, které jsem viděla za poslední 2 měsíce. Už jsem tady zmiňovala, že jsem spíš seriálový maniak a na filmy se moc nedívám, a když už, tak klidně s obrovským zpožděním :D Takže jsem viděla takový mix novinek a už starších filmů. 

1. Hvězdy nám nepřály (The Fault in Our Stars), USA 2014.
Asi není třeba dodávat víc :) Příběh Hazel a Guse miluji, miluji knížku a miluji film. Oba dva byli ve filmu neodolatelní, Shailene Woodley i Ansel Elgort se svých rolí zhostili dokonale. První půlka filmu byla neuvěřitelně vtipná a druhá neuvěřitelně smutná. Skvělá emoční houpačka :)

Hodnocení podle csfd.cz: 82%

2. Jedna za všechny (The Other Woman), USA 2014.
Cameron Diaz v další romantické komedii. Zjistí, že její přítel je ženatý a spikne se s jeho ženou a další milenkou proti němu. Pár klišé by se ve filmu našlo (např. hezký a čestný bratr podváděné manželky který se stane zachráncem zrazené Cameron), ale jinak jsem se docela pobavila. Ty kousky, které musel vytrpět "chudák" Mark :D

Hodnocení podle csfd.cz: 66%

3. Diana (Diana), VB/ Francie/ Belgie/ Švédsko/ Mosambik 2013.
Životopisný film o několika posledních letech lady Di. Podle mě dobře ztvárněné výbornou Naomi Watts v hlavní roli. Při sledování tohoto filmu jsem si uvědomila, jak hrozné to pro Dianu muselo být, být na každém kroku sledována a hodnocena paparazzi a přitom nezištně vykonávat tolik dobra. Film se mi hodně líbil.

Hodnocení podle csfd.cz: 53%

4. Králova řeč (The King´s Speech), VB/USA/Austrálie 2010.
Úžasný film o anglickém králi Jiřím VI., který má celý život vadu řeči a koktá a najednou musí nastoupit na trůn po smrti svého otce a nečekané abdikaci svého staršího bratra. Navíc v tu nejtěžší dobu, kdy se Anglie dostane do války. Svěří se proto do rukou řečového odborníka Lionela Loguea. Přes počáteční neshody se mezi těmito dvěma muži utvoří pevné pouto. Třešničkou na dortu byly skvělé herecké výkony všech hlavních představitelů: Colina Firtha, Geoffreyho Rushe a Heleny Bonham Carter.

Hodnocení podle csfd.cz: 86%

5. Hobit: Neočekávaná cesta (The Hobbit: An Unexpected Journey), USA/ Nový Zéland 2012.
Ano, už i já jsem konečně viděla první část Hobita :D Jako fanouškovi Pána prstenů se mi nemohl nelíbit. Příběh o tom, co bylo předtím, než se odehrály události známé z Pána prstenů. Nemám výtek.

Hodnocení podle csfd.cz: 82%

6. Vampýrská akademie (Vampire Academy: Blood Sisters), USA 2014.
Tak k tomuhle nemám slov :D Knižní předloha od Richelle Mead je skvělá, ale co sakra mělo znamenat tohle? I když jsem knížku četla už docela dávno, zdálo se mi, že s filmem toho moc společného nemá. Přišlo mi to totálně ujeté, bez hlavy a paty a nevěděla jsem, jestli se mám smát nebo brečet. Jo, Rose a Dimitrij se mi celkem líbili, zato Lissa vůbec, a ten děj?!? Nevím, jestli to režisér myslel vážně nebo parodoval upírské filmy (pár narážek se tam najde). Pro mě propadák.

Hodnocení podle csfd.cz: 50%

2 komentáře:

  1. Tak jsem viděla asi jen Hobita, ale toho alespoň vícekrát :-D. Na Hvězdy nám nepřály se podívám až po přečtení knihy :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem Hvězdy první četla :) A Hobit byl super, ještě se musím podívat na druhou část :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)