středa 2. listopadu 2016

Úlovky z knihovny XX.

Krásný večer všem,
konečně je tady mé nejoblíbenější období z celého roku. Většina lidí na pošmourné, zkracující se dny nadává, ale já jsem za ně ráda - znamená to totiž, že může konečně víc číst. Není nic lepšího, než si zalézt doma v teple pod deku, uvařit si hrnek čaje nebo kávy a vzít do ruky dobrou knížku. Tyto chvíle prostě miluju! A abych tohle období dlouhých zimních večerů zahájila, navštívila jsme konečně zase po delší době knihovnu. A tohle jsou moje úlovky:


Peter May - Sál smrti
Třetí díl ze série Čínských thrillerů z detektivem Li a patoložkou Margaret. První dva se mi moc líbily, tak jsem neměla o čem přemýšlet, když jsem ho uviděla mezi vrácenými knihami. 

Fredrik Backman - Babička pozdravuje a omlouvá se
Tohle je podobný případ jako předchozí knížka. Zatím jsem četla jen Muže jménem Ove, který mě hodně chytil za srdce, tak očekávám hodně i od této knížky. 

Nicola Yoon - Všechno, úplně všechno
A teď z úplně jiného soudku. Knížka má krásnou obálku a zajímavou anotaci, tak uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)