středa 23. března 2016

Jednoduchý jarní DIY věneček

Ahojte!
Velikonoce jsou za dveřmi, ale protože je neslavím, nedělám si hlavu ani s výzdobou. Ale jaro mám moc ráda, a proto by byla škoda nevyužít, že konečně začíná a nevyzdobit si trochu pokoj, dům či byt. Na Pinterestu jsem našla inspiraci na tento krásný věneček, který jsem měla hotový za chvilku a už nám zdobí vstupní dveře. 

Budete potřebovat:

- polystyrénový korpus (výtvarné potřeby, papírnictví)
- umělou dekorační trávu (výtvarné potřeby, papírnictví, já jsem koupila v Tescu)
- ozdobnou květinovou stužku (galanterie)
- špendlíky s barevnými hlavičkami (papírnictví)
- tavnou pistoli
- případně zelená akrylová barva, štětec

Postup je velice jednoduchý. Korpus jsem si natřela zelenou akrylovou barvou, aby neprosvítala bílá, poté jsem ho obalila umělou trávou, kterou jsem přichytila tavnou pistolí. Trávu jsem trošku načechrala, aby působila jako opravdový trávník, potom jsem si nastříhala ozdobnou stužku na jednotlivé kytičky, které jsem do korpusu zapíchala pomocí špendlíků se žlutou hlavičkou. Původně jsem chtěla růžové, jenže ty se mi nepodařilo sehnat, ale žluté taky vypadají moc pěkně. A věneček je na světě :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)