pondělí 1. února 2016

Měsíc knihomola *LEDEN*

Ahojte, 
v novém roce jsem se rozhodla zavést novou rubriku na blogu, a to Měsíc knihomola. Inspirovala jsem se u Lucy z Reading With Lucy, která tento článek psala minulý týden a moc se mi líbil. Pojďte se tedy podívat, jak vypadal můj knižní leden. 


PŘEČTENÉ KNIHY
V lednu jsem přečetla celkem 12 knih. Byly to:

Skleněný trůn - Sarah J. Maas
Bestiář Harryho Pottera - Jody Revenson
Pátá vlna - Rick Yancey
Utajený drahokam - Virginia C. Andrews
Matné zlato - Virginia C. Andrews
Zázračný úklid - Marie Kondo
Deník mého stínu - Claire Kendal
Řeka osudu - Barbara Erskine
Střežená zóna - Matthew Reilly
Eleanor a Park - Rainbow Rowell
Hvězdy pražské zoo - Jiří Dědeček, Emma Pecháčková
Kostičas - Samantha Shannon


Některé knihy se mi líbily více, některé méně, ale to není nic neobvyklého :) Nadšená jsem byla z Bestiáře Harryho Pottera, na který se ještě chystám psát recenzi, naopak zklamáním pro mě byl Skleněný trůn. Dočetla jsem poslední dva díly ze série Ruby od Virginie C. Andrews, která se stala mou další srdcovou sérií od této autorky. Příjemně mě překvapila knížka Eleanor a Park, od které jsem toho příliš neočekávala, ale musím uznat, že příběh i zpracování bylo moc hezké. Přečetla jsem i další knihu od mé oblíbené Barbary Erskine a opět mi přinesla skvělý příběh z několika časových rovin. Pořádek v pokoji i v životě jsem si udělala podle knihy Zázračný úklid. A na konci měsíce jsem si dala re-reading Kostičasu, abych si připomněla příběh a připravila se na Vidořád. 

NOVÉ KNIHY
Během ledna mi do knihovničky přibyly 4 nové knížky:

Panství Downton - Jessica Fellowes
Dům vzpomínek - Barbara Wood
Volání minulosti - Barbara Wood
Erebos - Ursula Poznanski

Panství Downton patří k mým nejoblíbenějším seriálům, proto mi tato knížka nesměla doma chybět. Pořídila jsem si ji za výplatu, ale zatím nečetla, až bude více času, chci se znovu podívat na všechny díly seriálu a zároveň si i přečíst knihu. Dům vzpomínek a Volání minulosti jsem odkoupila od známého, který je původně chtěl někomu darovat, ale sešlo z toho. Díky tomu se mi dostaly do rukou za zvýhodněnou cenu. A Erebos jsem objevila v Levných knihách za 29 Kč, taku jsem ho tam nemohla nechat, i když už jsem ho jednou četla :)


RECENZE
Zveřejnila jsem 4 recenze:

Rudá královna: http://denik-jedne-knihomolky.blogspot.cz/2016/01/recenze-ruda-kralovna.html

Skleněný trůn: http://denik-jedne-knihomolky.blogspot.cz/2016/01/recenze-skleneny-trun.html

Zázračný úklid: http://denik-jedne-knihomolky.blogspot.cz/2016/01/recenze-zazracny-uklid.html

Střežená zóna: http://denik-jedne-knihomolky.blogspot.cz/2016/01/recenze-strezena-zona.html

FILMY A SERIÁLY
Poslední dobou moc filmy ani seriály nestíhám, protože spíš hodně čtu. Viděla jsem tedy jen nový film Filipa Renče Lída Baarová. Jak se mi líbil, si můžete přečíst tady. A pustila jsem se do znovusledování Cizinky (Outlander), protože jsem kdysi začala, ale nedodívala se. Z Cizinky jsem nadšená, stala se z ní taková moje večerní droga (hlavně teda z Jamieho, ach!) Už se nemůžu dočkat, až budou nové díly!

A jaký byl váš leden?

4 komentáře:

  1. Moc hezké shrnutí :) Pro mě je tedy nemyslitelné, abych za měsíc přečetla 12 knih. Přečetla jsem čtyři a jsem za to ráda
    Eleanor & Park jsem také četla, ale naopak jsem od toho čekala nějak víc...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se moc těším na další sérii Cizinky a na druhý díl, ale má prý vyjít až na podzim. :O
    Dvanáct, to jsi fakt dobrá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné shrnutí a 12 knih je teda výkon :) Super :) Já přečetla pět knih a šestou rozečetla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, obdivuju tě, že jsi toho zvládla přečíst tolik! Po Fangirl, která se mi líbila, se taky už nějakou dobu chystám na Eleanor a Park, a Erebos už jsem taky četla a je naprosto dokonalý! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi obrovskou radost :)